loading...
automation
شاهان اتو بازدید : 27 دوشنبه 14 تیر 1400 نظرات (0)

محبوبیت قالب Panel PC بدون درز بر روی کف کارخانه ادامه دارد ، انقلابی در مدیریت تولید و افزایش بهره وری از طریق بهبود کارایی ایجاد می کند. هوشمند سازی ساخت با استفاده از رابط های صفحه نمایش لمسی انسان و ماشین برای مدتی گزینه ای آشکار بوده است ، اگرچه به طور فزاینده ای حتی سرسخت ترین مدافعان کاغذ و کاغذ نیز در صورت تمایل به حفظ رقابت ، هیچ انتخابی ندارند.

در اوایل تصدی پانل PlC ، بحثی درباره برچسب صحیح آنها آغاز شد ، و حتی امروز نیز هنوز بسیاری از طرفداران اصطلاح جایگزین ، HMI هستند. در آن روزهای اولیه بسیاری از مجتمع های سیستم ، کورکورانه به دنبال کاهش هزینه های BOM ، حتی اقدام به تولید خود از قطعات جداگانه SBC و LCD کردند. با این وجود هنر پیچیده خنک کننده منفعل پردازنده های با ولتاژ بالا ، در کنار دستیابی به همان اندازه دردسرساز رتبه بندی IP مورد نیاز برای افراد ناآگاه ، به این معنی بود که رایانه های شخصی "DIY" به سرعت کنار جاده سقوط کردند.

در نتیجه ، صفحه کلید صفحه کلید hmi تا به امروز سلطنت می کند ، با عملکرد چهار هسته ای i7 منفی و خنک کننده و درجه بندی IP ، شستشوی فشار 80 درجه سانتیگراد را که از خارج از قفسه متخصصان تولید کننده در زمینه آنها قابل دسترس است ، تشویق می کند. بدون وجود قطعات متحرک و دمای عملیاتی که بتواند در قطب شمال تا صحرا باشد ، مکانهای کمی روی زمین وجود دارد که امکان استقرار آنها وجود ندارد.

در دسترس بودن "خارج از قفسه" مزیت بارز کاهش هزینه ، از طریق کمبود اتهامات NRE و مقیاس ساخت ، همراه با زمان سربازی مقاومت ناپذیر کوتاه است. از آنجا که این OEM های صدا ساز باید همیشه از خود بپرسند که مهمترین سوال را دارد ، جذاب است - آیا دقیقاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم؟ پاسخ همیشه "نه" قاطع است.

پارادوکس با رایانه های شخصی پنل ارزش نسبتاً بالای آنها است و مقادیر نسبتاً کم استقرار معمولاً با سفارشی سازی مناسب اقتصادی همراه نیست. در مواجهه با این معما ، بسیاری از OEM ها خواستار انواع "قاب باز" رایانه های شخصی پنل هستند ، به طوری که خود آنها می توانند از نظر عملکردی و زیبایی شناختی به صورت گذشته نگر محصول خارج از قفسه را اصلاح کنند.

متأسفانه نه تنها قالب "قاب باز" مجدداً نمره IP برای کرم ها را باز می کند ، بلکه ضرورت انجام چنین کارهای اضافی برای برآوردن صحیح نیازهای نصب شده باعث می شود که دیگر کامپیوتر شخصی پنل به سختی به عنوان "خارج از قفسه" توصیف شود - این رویکرد به سادگی قابل اجرا نبود.

آنچه لازم بود همکاری بود. این ترکیب عالی از Aplex Technology ، یک تولید کننده PC در پانل خاور دور و متخصص در خنک کننده غیرفعال و تکنیک های محافظت از نفوذ با امکانات ساخت کم هزینه بدست آمده است. و DSL ، یک متخصص کامپیوترهای صنعتی تعبیه شده / صنعتی اروپا و مرجع طراحی الکترونیکی.

سرانجام این اتحاد بین دو کارمند صنعتی آنچه را که آنها می خواستند به OEM ها بخشید ، با توجه به قیمت و مزایای HMI DOP-107BV تحویلی کاملاً خارج از فروشگاه ، رایانه های شخصی پنل که نیاز دقیق آنها را از نظر عملکرد و زیبایی برآورده می کنند.

 

همچنین قابلیت شخصی سازی کامل ورودی و خروجی موجود ، از نیازهای نسبتاً ساده برای تعدیل تعداد رابط های رایانه استاندارد از جمله درگاه های سریال و USB گرفته تا ورود و ورود به صنعت بیشتر ، با CANbus ، CANopen و DeviceNET به راحتی قابل شناسایی است. مثالها - و نه فقط آنچه در آن است ، بلکه دقیقاً مکان رابط را انتخاب کنید تا به بهترین وجهی با نیازهای برنامه شخصی شما مطابقت داشته باشد.

سهولت سفارشی سازی این توابع از طراحی داخلی رایانه های شخصی استفاده می شود ، با استفاده از درگاه های انبساط داخلی که طیف وسیعی از ماژول های انبساط خارج از قفسه با تقریباً هیچ تلاشی رضایت استاندارد ورودی و خروجی صنعت را فراهم می کنند.

اگر نیاز ورودی و خروجی شما به اندازه کافی منحصر به فرد باشد ، رضایت هر ماژول توسعه پیش فرض یک رویا است ، مهندسین طراحی PCB از DSL می توانند هر توابع ورودی و خروجی اختصاصی را بر روی یک ماژول جانبی جدید طراحی کنند ، آماده قرار دادن در خارج از قفسه شما پنل کامپیوتر

این رویکرد مدولار برای ساخت رایانه های شخصی خارج از قفسه علاوه بر این OEM ها را قادر می سازد ویژگی های پیکربندی سیستم ، مانند RAM و ظرفیت ذخیره سازی ، اندازه صفحه نمایش ، نوع صفحه لمسی ، ورودی های برق و دمای کار را انتخاب کنید ، حتی در صورت تمایل به صورت واحد. انعطاف پذیری کلیدی است.

در حالی که انجام عملیاتی این کار از اهمیت بی چون و چرا برخوردار است ، اما در دنیای آگاه از برند ما ، OEM امروزی به همان اندازه با زیبایی شناسی ، بصری بودن محصول روبرو است و هم از محصول با کیفیت بالا اطمینان حاصل می کند و هم با مارک تجاری بصری که میلیون ها سرمایه گذاری می کنند ، کاملاً محکم است. رواج دادن

از لحاظ تاریخی ، آن تغییرات بصری موجود فقط مربوط به تغییر مواد حاشیه ، معمولاً بین فولاد استاندارد ، فولاد ضد زنگ و به طور فزاینده امروزی ، آلومینیوم آنودایز شده است. در حالی که توانایی انتخاب مواد حاشیه اصلی ، به ویژه در برنامه های غذایی و شیمیایی ، همچنان مهم است - OEM امروز می خواهد رنگ پنتون خود را از رنگین کمان طرح های رنگی اعمال شده به صورت حرفه ای و البته درج آرم شرکت خود ، انتخاب کند.

از غول های صنعت که نرم افزارهای خود را در سطح جهانی در رایانه های شخصی کاملاً سفارشی و مارک دار DSL Panel ارائه می دهند ، تا SME

مدیریت تولید در کف کارخانه مرمت شده خود ، محیط های صنعتی در همه جا از رایانه های شخصی قابل تنظیم با صفحه NRE رایگان بهره می برند ، برنامه های جدیدی که با هزینه های قابل توجه و غیرقابل تحمل پیش از این هرگز محقق نمی شدند.

شما ممکن است یک کامپیوتر DSL Panel را در کارخانه خود مشاهده کنید ، اگرچه در صورت تأمل ، شما نمی دانید که این کار را کرده اید!

Crystal Display Systems (CDS) مفتخر است که به عنوان بخشی از گسترش خود در سال 2021 اعلام کند که توافق نامه توزیع را برای تبدیل شدن به توزیع کننده و شریک پشتیبانی ارزش افزوده Litemax Corporation در انگلیس برای رایانه های شخصی با صفحه روشنایی بالا امضا کرده است. Litemax و CDS در بازار نمایشگرهای صنعتی اروپا به خوبی شناخته شده اند که یک همکاری فوق العاده قوی برای پشتیبانی از همه مشتریان نمایش صنعتی در سراسر اروپا ایجاد می کند. CDS طیف وسیعی از Litemax IP65 و IP68 ناهموار ، رایانه های صفحه ای حاشیه ای باریک و استاندارد را ترویج ، پشتیبانی و پشتیبانی خواهد کرد و همچنین به راه حل های سفارشی OEM / ODM برای بسیاری از مشتریان از بسیاری از صنایع از جمله دفاع ، هوا فضا ، پزشکی ، فضای باز ، دریایی نگاه می کند ، MilAero و برنامه های مختلف صنعتی.

رایانه های شخصی پانل Litemax مانند دیگران نیستند و علاوه بر رایانه های جعبه ای قدرتمند و همه کاره ، دارای بهترین نمایشگرهای LCD با روشنایی بالا هستند ، بنابراین شما از هر دو جهان بهترین بهره خواهید برد و CDS راه حل های Mix and Match را که مشتری می تواند ارائه دهد ، ارائه می دهد. انتخاب خود از صفحه نمایش ، روشنایی ، نوع صفحه لمسی ، انتخاب پردازنده و همچنین محفظه برای ارائه راه حل بهینه شده. این یک سرویس و راه حل منحصر به فرد است که CDS در انگلیس و اروپا به ارمغان می آورد.

مدیر عامل CDS ، کریس بارتامام که این قرارداد را امضا کرده است ، گفت: "ما احساس می کنیم این یک توافق نامه عالی برای CDS ، Litemax و مشتریان بالقوه صنعتی است زیرا محصولات با بالاترین کیفیت را به بسیاری از بخشها و بازارهای صنعتی وارد می کنیم. تیم فروش فنی و فرآیندهای متمرکز بر پروژه ما بدان معنی است که ما می توانیم در صورت نیاز به مشتریان در مورد بهترین راه حل بهینه شده برای کاربرد خاص آنها کمک و مشاوره کنیم. ما طی چند هفته آینده تعدادی از این راه حل ها را برجسته و بازاریابی خواهیم کرد ، بنابراین افراد یک دید کلی از مزایا و همچنین گزینه های موجود در حال حاضر دارند. شرکت هایی با چنین شرایطی باید با ما تماس بگیرند تا در مورد پروژه ها و الزامات خود صحبت کنند. "

ویژگی های اصلی محدوده PC Litemax High Brighntess Panel

10.4 "- 21.5" (جنبه های استاندارد ، دامنه هسته) ، سایر اندازه های موجود در صورت درخواست
روشنایی تا 1600 سی دی
سیستم عامل های PC را از Intel Atom تا Core i7 / AMD Ryzen-V مخلوط و مطابقت دهید
صفحه لمسی چند لمسی PCAP با دقت بالا
راه حل های استخوان برهنه
ورودی های برق گسترده از 9V-36V * اضافی اختیاری
جلو IP65 تا راه حلهای کامل ضد آب IP68
قابلیت اطمینان بالا بدون فن و بدون قطعات متحرک
اتصالات برق قفل شونده
نسبت های مختلف

برچسب ها plc , 14ss211r , 107bv , servo ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 1,029
  • بازدید کلی : 2,492