loading...
automation
شاهان اتو بازدید : 26 یکشنبه 14 شهریور 1400 نظرات (0)

یک فرآیند تصفیه جدید برای آب ترش
با شروع اعتصابات نزدیک به دو قرن پیش ، Lake Forest ، برونسویک Corp. مستقر در ایالت Illinois ، می گوید این ضربه بزرگ دیگری با یک فرآیند تصفیه دو مرحله ای برای تصفیه آب مورد استفاده در مرکز ماشینکاری در کارخانه خود در Reynosa ، مکزیک ، داشته است. توپ های بولینگ ساخته می شوند

کارکنان
اول ژوئیه 2013

فیلتر کردن ایتون
فیلتر Eaton
با نزدیک به دو قرن اعتصاب ، Lake Forest ، برونسویک Corp. مستقر در ایالت Illinois ، می گوید این یک ضربه بزرگ دیگر با یک فرآیند فیلتراسیون دو مرحله ای است که برای تصفیه آب مورد استفاده در مرکز ماشینکاری در کارخانه خود در Reynosa ، مکزیک ، استفاده می شود. توپ های بولینگ ساخته می شوند

این شرکت که توسط جان موسی برانسویک مهاجر سوئیسی تاسیس شد ، در ابتدا پي ال سي دلتا در سال 1845 به عنوان تولید کننده واگن برای تجارت افتتاح شد. اما به زودی ، بنیانگذار علاقه زیادی به بیلیارد داشت و تصمیم گرفت میزهای بیلیارد را تولید کند ، که تا آن زمان بیشتر از انگلستان وارد می شد.

میزهای وی به سرعت به موفقیت تجاری تبدیل شد و از آن زمان این تجارت رواج داشت. قيمت پي ال سي دلتا بخش عمده ای از این موفقیت مداوم گسترش ورزش بولینگ از جمله تولید توپ ، پین و تجهیزات بولینگ بود.

بعلاوه ، در اواخر قرن 19 ، برانزویک انقلابی در نحوه ساخت توپ های بولینگ با استفاده از لاستیک ولکانیزه ایجاد کرد. قبل از آن ، توپها در واقع از چوب جامد ساخته شده بودند. توپ های امروزی از پلاستیک های مهندسی شده ساخته می شوند.

طرح کلی یک چالش
بیشتر توپ های بولینگ برانزویک در کارخانه این شرکت در رینوسا ، مکزیک تولید می شود. در آنجا از آب به عنوان روان کننده و مایع خنک کننده برای تراشیدن توپ ها به شکل گرد استفاده می شود و به براق شدن لازم کمک می کند.

محصول فرعی این دقت ، تجمع ذرات پلاستیکی کوچک است که باید به طور معمول از آب خارج شوند. مایع هیدرولیکی که در طول فرایند و گریس مورد استفاده قرار می گیرد و ماشین را به طور مناسب روغن کاری می کند ، آب را بیشتر گل آلود می کند. مواد شیمیایی نیز به آب اضافه می شوند تا از ایجاد کف ناخواسته جلوگیری شود.

برای رفع این مشکل ، برانزویک برای تمیز کردن مخلوط آب ، روغن ، پلاستیک و مواد شیمیایی به دو سیستم قدیمی تصفیه گرانش با رسانه کاغذی تکیه کرد. هزینه نگهداری فیلترها تقریباً 1500 دلار در ماه است ، که اگر فیلترها به طور کارآمد کار می کردند ، قابل قبول بود ، اما فیلترها اینطور نبودند.

در همین حال ، برای رعایت مقررات سختگیرانه آب ، و به دلیل تجمع هیدروکربن ها و مواد آلی ، آب گندیده باید مرتباً خارج شده و با یک منبع تازه و تمیز دوباره پر شود. این هزینه برانسویک را 2000 دلار دیگر در ماه هزینه می کرد.

سیستم تصفیه در کارخانه برونزویک رینوسا گران ، ناکارآمد و آلاینده بود.

محلول مختصر
Eaton Corp. یک شرکت عملیاتی صنعتی و یکپارچه است که بیشتر به عنوان یک شرکت مدیریت قدرت شناخته می شود. گروه هیدرولیک آن شامل کار تصفیه Eaton است.

ایتون یک فرآیند تصفیه دو مرحله ای برای گیاه رینوسا ایجاد کرد. اولین مرحله ، یک ظرف فیلتر کیسه Moduline با پنج ایستگاه با کیسه های فیلتر نایلونی ، حذف ذرات پلاستیکی درشت بود. در مرحله بعد ، یک فیلتر ماکسیلین شش کیسه ای با کیسه های نمدی پلی پروپیلن برای صیقل نهایی بود.

این مرحله دوم اطمینان از بازگشت آب پاک به سیستم بود. در پایان هر هفته کاری ، کارکنان تعمیرات درج جذب روغن Eaton را در Moduline نصب می کردند و Brunswick این سیستم را برای حذف هرگونه اثری از روغن و هیدروکربن ها اجرا می کرد.

Eaton می گوید ، سیستم های Moduline برای کاربردهایی مانند Brunswick ایده آل هستند ، جایی که سرعت جریان برای یک محفظه فیلتر کیسه ای بسیار زیاد است. هر یک از کشتی ها را می توان به صورت جداگانه برای نظافت و تعویض کیسه و در عین حفظ جریان سیستم خاموش کرد. مجموعه مانیفولد اجازه می دهد تا جریان از طریق تمام اتصالات به طور همزمان با یک اتصال ورودی و خروجی عبور کند.

Eaton می گوید سیستم های Maxiline آن یک راه حل فیلتراسیون کاربر پسند و مقرون به صرفه برای نرخ جریان بالاتر ارائه می دهد و یک راه حل برای نیازهای برانزویک با حجم بالا و بسیار کارآمد ارائه می دهد.

نتایج قابل ثبت
مشخصات پایین پي ال سي دلتا محفظه چند کیسه Maxiline MBF HE ارتفاع محفظه را کاهش می دهد تا تعویض کیف آسان تر شود. نگه داشتن سه نقطه منحصر به فرد آن ، آب بندی کیسه را برای فیلتراسیون رایگان by-pass تضمین می کند. سیستم Moduline شامل مجموعه ای جمع و جور و کارآمد از دو یا چند واحد مسکن تک کیسه ای است. آرایش چند رگ سرعت جریان مداوم را تضمین می کند.

از زمان اتمام تبدیل ایتون ، کیفیت و مشکلات آب دیگر مسئله ای نیست. برتونولد گزارش می دهد که برونسویک شش ماه مجبور به پرداخت هزینه تخلیه آب نشده است. هزینه های انرژی ، نیروی کار ، تأمین و نگهداری مربوط به ماشین های قدیمی حذف شده است ، و هزینه های مربوط به مواد شیمیایی ضد کف نیز حذف شده است.

کارل برتولد ، مدیر فروش منطقه ای ایتون توضیح می دهد: "در پایان روز ، کیفیت آب مرکز ماشینکاری عالی بود و همه مشکلات فاسد شدن و همچنین نیاز به حمل و دفع آب به طور موثر برطرف شد." "این برای ما خبر خوبی است زیرا صرف نظر از کاربرد آب ، Eaton اختصاصی است

برای به حداقل رساندن تأثیرات منفی بر محیط زیست در هر نقطه از جهان.

برتولد خاطرنشان می کند: ترکیب Moduline/Maxiline طی هفت ماه هزینه خود را پرداخت کرده است. "این ROI است که هر شرکتی پي ال سي دلتا بسیار خوشحال خواهد شد که به شما توجه کند."

Eaton یک شرکت مدیریت قدرت متنوع است که راه حل های کم مصرف انرژی را ارائه می دهد و به مشتریان ما در مدیریت موثر برق ، هیدرولیک و مکانیک کمک می کند. این شرکت در زمینه محصولات ، سیستم ها و خدمات الکتریکی برای کیفیت ، توزیع و کنترل ، انتقال نیرو ، روشنایی و محصولات سیم کشی پیشرو در زمینه فناوری جهانی است. اجزای هیدرولیک ، سیستم ها و خدمات تجهیزات صنعتی و سیار ؛ سوخت هوایی ، هیدرولیک و سیستم های پنوماتیک برای استفاده تجاری و نظامی ؛ و سیستم های محرکه و محرکه کامیون و خودرو برای عملکرد ، مصرف سوخت و ایمنی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 1,048
  • بازدید کلی : 2,511