loading...
automation
شاهان اتو بازدید : 162 شنبه 18 دی 1400 نظرات (0)

کنترل از راه دور رادیویی سری K1 / K2
کنترل از راه دور رادیویی سری K یک سیستم کنترل رادیویی پیشرفته است. بسیاری از ویژگی های فوق العاده زیر را بررسی کنید! K1 دارای فرستنده تک سرعته هشت دکمه ای با E-stop، کلید کلید و روشن/خاموش است. کنترل تک سرعته تا 4 حرکت با 0 تا 2 خروجی کمکی قابل برنامه ریزی، خروجی آلارم، خروجی خط اصلی و خروجی نور. K2 دارای سوئیچ های دو سرعته است.
 
کیت های سری K1 و K2 شامل چهار (4) باتری، کلید یدکی، کیت فیوز یدکی، دفترچه راهنمای دستورالعمل، و یک برگه افسانه برای هر فرستنده است. فقط AC
ویژگی های فرستنده:
آنتن: یکپارچه/داخلی
نشانگر 3 مرحله کم مصرف
کلید قابل جابجایی [برای شروع دکمه فشاری، با کارخانه مشورت کنید.]
مصرف برق: کمتر از 28 میلی آمپر
با چهار باتری AA استاندارد یا قابل شارژ تغذیه می شود

ویژگی های گیرنده:
هورن/آلارم یکپارچه در گیرنده تعبیه شده است
نشانگر قدرت خارجی قابل مشاهده
گیرنده دارای کابل پیش سیمی 2 متری (6 فوتی) است.
گیرنده دارای رابط آنتن F-Style برای گسترش آسان آنتن است.
ولتاژ منبع تغذیه: DC: 12-24; AC: 24، 48، 110، و 220. 110 ولت پیش فرض است. لطفاً برای شماره قطعه برای ولتاژهای مختلف تغذیه با کارخانه تماس بگیرید.
 
مشخصات فنی:
برد عملیاتی: 330 فوت (100 متر) - تا 1000 فوت (300 متر) - بسته به محیط
فرکانس: 433.05 تا 434.775 مگاهرتز، بسته به کانال عامل
کانال های موجود: 70
محفظه: نایلون با الیاف شیشه، NEMA4 (IP65)
قدرت انتشار: کمتر از 10 مگاوات، تنظیم هشت سطح
فاصله کانال: 25 کیلوهرتز
FCC قسمت 15; بدون نیاز به مجوز
تعیین کننده انتشار: 114KF1D

ویژگی های ایمنی:
سوئیچ قارچ اضطراری (EMS یا "E-Stop") دارای گواهی مستقل EN-ISO 13849-1 رده 4 است.
میکروکنترلرهای دوگانه مستقل
رله های دوگانه خط اصلی متصل به صورت سری (هر کدام به طور مستقل کنترل می شوند)
مدار تشخیص رله گیر کرده حسگر جریان.
تماس دوگانه در EMS در فرستنده

خصوصیات پیشرفته:
 
جفت‌سازی از راه دور: فرستنده می‌تواند با گیرنده تماس بگیرد و داده‌های سیستم را از طریق رادیو «دانلود» کند و به شما امکان می‌دهد رادیوی گمشده یا آسیب‌دیده را بدون هیچ ابزار اضافی جایگزین کنید.


 
Pitch and Catch Operation: می توان آن را فعال کرد و به یک گیرنده اجازه داد تا به طور ایمن توسط دو اپراتور مختلف کار کند.
 
اسکن خودکار: رادیو به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در کارخانه بین دو کانال انتخاب شود، بسته به اینکه در هر شروع، کدامیک واضح‌ترین کانال را انتخاب کند، به طور متناوب رادیو می‌تواند همه کانال‌ها را در محل اسکن کند و واضح‌ترین جفت کانال را برای استفاده پیدا کند.
 
قدرت انتشار قابل تنظیم: امکان کنترل برد رادیو را فراهم می کند و احتمال تداخل غیر ضروری رادیوهای مجاور را کاهش می دهد.
 
پیکربندی انعطاف پذیر: رادیو را می توان در کارخانه پیکربندی کرد تا عملکردهای مختلفی را انجام دهد، مانند:
دکمه های روشن/خاموش، نگهداری شده یا لحظه ای با یا بدون قفل شدن
ضد وصل و تاخیرهای زمانی چندگانه سرعت
حالت عملکرد مگنت (یک دکمه برای درگیر شدن، دو دکمه برای رها کردن)
افزودنی و ساخت قبل از شکست (کنترل 2 سرعته)
تایم اوت مستقل گیرنده و فرستنده (خاموش)

سیستم های کابلی فستون
Conductix-Wampfler طراح و سازنده پیشرو سیستم های کابلی فستون در جهان است.
اطلاعات تکمیلی
Conductix-Wampfler طراح و سازنده پیشرو سیستم های کابلی فستون در جهان است. ما طیف گسترده ای از سیستم های کابلی فستون را برای پشتیبانی، محافظت و مدیریت کابل های برق/داده یا شیلنگ های هوا/سیال ارائه می دهیم. صرف نظر از بسته بندی کابل یا شلنگ خاص، سرعت کار، در داخل یا خارج، Conductix-Wampfler دارای سیستم مناسب برای کار است. سیستم های کابلی فستون مخصوصاً برای محیط های سخت مانند کارخانه ها و تاسیسات بندری مناسب هستند. سیستم های ما برای جرثقیل های سقفی، جرثقیل های دروازه ای، سیستم های تصفیه آب، سیستم های شستشوی ماشین، نوار نقاله های مواد فله، خطوط آبکاری و بسیاری از انواع دیگر تجهیزات متحرک ایده آل هستند.

 اتوماسیون صنعتی

می‌توانید از میان مجموعه کاملی از سخت‌افزار کابل و فستون، و لوازم جانبی مانند اتصالات کابل، کابل بکسل، تار بکسل، سازمان‌دهنده کابل، جعبه‌های اتصال، و آویزهای دکمه‌ای - به کاتالوگ CAT1001 مراجعه کنید. Conductix-Wampfler در سیستم های مهندسی سفارشی تخصص دارد. اگر دقیقاً آنچه را که نیاز دارید نمی بینید، در مورد نیازهای خود با ما تماس بگیرید.

Conductix-Wampfler بر اساس سیستم های کیفیت دقیق عمل می کند تا اطمینان حاصل کند که هر بار محصول مناسب را دریافت خواهید کرد. کارخانه های ما در ایالات متحده، آلمان، فرانسه و ایتالیا دارای گواهینامه ISO 9001:2008 هستند. Conductix-Wampfler پیشرو جهانی در طراحی و ساخت سیستم های کابلی فستون با کارایی بالا برای کاربردهای صنعتی است. در ایالات متحده، شرکت ما نشان‌دهنده برندهای Insul-8، Industrial Electric Reels (IER)، Wampfler و Howell Corporation است.

چرخ دستی کابل طناب سیمی "Series 0210 Strech Wire Festoon"
چرخ دستی های کابل طناب سیمی
کاربرد:

برای سیستم های تامین انرژی سبک با 1 تا 3 کابل. برای برنامه هایی که اجازه نصب ریل C را نمی دهند. مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز.

طراحی چرخ دستی:

چرخ دستی های کابلی تخت با یک یا دو غلتک با قطر تکیه گاه 50 و 80 میلی متر [1.97 اینچ و 3.15 اینچ]. چرخ دستی های کابل گرد با یک یا دو غلتک با قلاب برای یقه کابل یا اتصال توپی برای گیره کابل. چرخ دستی واحد کنترل ایده آل.

ظرفیت بار: تا 20 کیلوگرم [44 پوند] در هر واگن
حداکثر طول سیستم: 100 متر [330 فوت]
پیکربندی آهنگ:

سر راست

اطلاعات بیشتر
چرخ دستی کابل C-Rail "'Series 0230"
چرخ دستی های کابلی سی ریل
کاربرد:

به عنوان سیستم تامین انرژی از طراحی سبک تا سنگین. سیستم‌های ریل C برای کاربردهای بسیار متفاوتی استفاده می‌شوند: تولید جرثقیل، واحدهای بالابر، سیستم‌های حمل و نقل، فناوری حفاظت، مهندسی خاص و غیره. نسخه های ویژه برای مناطق ضد انفجار موجود است. مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز.

طراحی چرخ دستی:

چرخ دستی های کابلی تخت با قطرهای پشتیبانی 50 تا 400 میلی متر [1.97 اینچ تا 15.75 اینچ]. چرخ دستی های کابل گرد با اتصال u-bolt یا توپ برای گیره های کابل. طرح های ویژه برای کاربردهای خاص. چرخ دستی واحد کنترل ایده آل.

ظرفیت بار: تا 125 کیلوگرم [275 پوند]
حداکثر طول سیستم: 150 متر [490 فوت]

پیکربندی آهنگ:

مستقیم، فقط تا حدی برای مسیرهای منحنی.

اطلاعات بیشتر
چرخ دستی کابل ریل مربعی "سری 0270"
چرخ دستی های کابل ریلی مربعی
کاربرد:

سیستم های تامین انرژی در راه آهن مربعی (مسیر الماسی) عمدتاً در مسیرهای دایره ای و منحنی یا در محیط های بسیار گرد و غباری (مثلاً در کارهای سیلو) استفاده می شود. این سیستم ها عملکرد کامل را حتی در سطوح متغیر تضمین می کنند. ریل های مربع ما گالوانیزه یا از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند (فقط برنامه 0270). نسخه های ویژه برای مناطق ضد انفجار موجود است. مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز.

طراحی چرخ دستی:

چرخ دستی های کابلی تخت با قطرهای پشتیبانی 50 تا 400 میلی متر [1.97 اینچ تا 15.75 اینچ]. چرخ دستی های کابل گرد با اتصال u-bolt یا توپ برای گیره های کابل. طرح های ویژه برای کاربردهای خاص.

ظرفیت بار: تا 36 کیلوگرم [79.37 پوند]
حداکثر طول سیستم: 200 متر [650 فوت]
پیکربندی آهنگ:

مسیرهای مستقیم، دایره ای و منحنی.

اطلاعات بیشتر
چرخ دستی های کابل Conductix-Wampfler I-beam
چرخ دستی های کابل آی بیم
کاربرد:

سیستم های فستونی Conductix-Wampfler کابل های مسطح و گرد را برای انتقال انرژی الکتریکی و داده ها حمل می کنند. شیلنگ ها نیز برای هدایت سیالات، هوا یا گازها حمل می شوند. سیستم‌های فستون Conductix-Wampfler در سراسر جهان در کارخانه‌های فولاد، بنادر، فروشگاه‌های پوشش روی و تأسیسات آماده‌سازی کمپوست استفاده می‌شوند.

پیکربندی سیستم:

تکنولوژی کامل و استانداردسازی در طراحی مدولار، عمر عملیاتی بالاتر از حد متوسط ​​سیستم ها را، حتی در سخت ترین محیط ها تضمین می کند.

طیف محصولات Conductix-Wampfler شامل چرخ دستی های کابلی مقرون به صرفه ساخته شده از پلاستیک برای اساسی ترین کاربردها تا چرخ دستی های کابل موتوری با کنترل مبدل فرکانس و مفهوم درایو ثبت شده برای بارهای دینامیکی سنگین است.

برچسب ها شاستی ساگا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 1,034
  • بازدید کلی : 2,497