loading...
automation
شاهان اتو بازدید : 69 یکشنبه 27 تیر 1400 نظرات (0)

اقتصاد صنعت ایجاب می کند نصب و راه اندازی سریع و دقیق و بدون بازگشت بدون تماس انجام شود. و فن آوری های همگرا صوتی ، داده ای و ویدیویی و همچنین "اینترنت اشیا" که همیشه در حال رشد است ، نیازهای جدیدی را برای آزمایش خدمات و پشتیبانی از چندرسانه ای ایجاد کرده است.

MicroScanner these Series این روند رو به رشد را تصدیق می کند و هر جنبه از کار تأیید را ساده می کند. MicroScanner PoE از رابط کاربری صرفه جویی در وقت و پشتیبانی از چندرسانه ای یکپارچه گرفته تا قابلیت های گسترده خدمات تشخیصی ، به تکنسین ها این قدرت را می دهد که کارهای خود را سریعتر و دقیق تر از همیشه انجام دهند.

Fluke Networks MicroScanner PoE خطاهای رایجی را پیدا می کند و ظرفیت برق را تغییر می دهد. کابلها معمولاً در محیطهای سخت صنعتی که کابلها سروو در معرض لرزش ، انعطاف پذیری شدید ، رطوبت ، انبساط و انقباض ناشی از تغییر دما هستند ، خراب می شوند.

خرابی ها منجر به خرابی تولید گران می شود ، بنابراین تشخیص سریع محل خرابی کابل بسیار حیاتی است تا بتوان آن را تعویض یا تعمیر کرد. MicroScanner PoE آزمایشات پیوستگی را در چند ثانیه روی همه سیم ها انجام می دهد و نتایج را به صورت گرافیکی نمایش می دهد تا بتوانید سیم های باز ، شورت و ضربدری را مشاهده کنید.

همچنین گزارش می کند که کدام انتهای کابل مشکلی دارد و فاصله تا اتصال باز داخل کابل را گزارش می کند.

MicroScanner PoE امکان نصب / نگهداری ساده در IT ، Security ، روشنایی PoE ، دستگاه های HVAC مبتنی بر اترنت و سیستم های اتوماسیون ساختمانی مبتنی بر IP را فراهم می کند. این کمک می کند تا به سرعت و به راحتی با صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه بزرگ که نتایج واضحی را در نور روشن یا تاریکی کامل با آیکون های بصری و پشتیبانی از کلاس 1 تا 8 PoE نشان می دهد ، عیب یابی کنید.

عیب یابی سیستم های مبتنی بر PoE
MicroScanner PoE تست کابل کشی ارتباطی مبتنی بر PoE شما را سریع ، آسان و واضح می کند. تست کننده حداکثر کلاس قدرت سوئیچ را می تواند تحت مشخصات 802.3af ، 802.3at و 802.3bt ارائه دهد و کلاس 802.3 PoE (0-8) یا ولتاژ را از منابع PoE منفعل نشان می دهد. این اجازه می دهد تا تکنسین ها موارد دقیق را که ممکن است بر نصب مبتنی بر PoE تأثیر بگذارد ، بررسی کنند. MicroScanner PoE همچنین اطلاعاتی را در مورد سرویس های موجود تا 10G اترنت ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که شبکه شما قادر به انجام نیازهای شما است.

کابلها و اتصالات را تأیید کنید
تکنسین های ارتباطی امروز بیش از کابل کشی مشکلات بیشتری برای مقابله دارند. آنها باید قبل از تعیین علت بروز مشکل اتصال ، کابل و مسائل مربوط به خدمات را رد کنند. کابل کجا خراب شده؟ آیا همه سیمها به درستی خاتمه یافته اند؟ آیا در انتهای آن سوئیچ وجود دارد؟ آیا PoE موجود است؟ MicroScanner2 و MicroScanner PoE دید فنی و فنی را برای تأیید رایج ترین خدمات صوتی ، داده ای و ویدئویی امروز فراهم می کنند.

زمان آزمون و خطای کاربر را کاهش دهید
آزمایش کنندگان تأیید کابل دیروز کاربران را مجبور می کنند تا بین حالت های مختلف (حداکثر چهار حالت) جابجا شوند تا همه نتایج آزمون را مشاهده کنند. این امر نه تنها روند آزمون را کند می کند ، بلکه باعث ناامیدی و خطای کاربر می شود. سری MicroScanner با نمایش نتایج کلیدی آزمون - نقشه سیم ، طول جفت ، فاصله تا خطا ، شناسه کابل و دستگاه های بسیار دور - از این کنوانسیون سرپیچی کرده است ، همه در یک صفحه.

کابلهای دست نیافتنی را در چند ثانیه پیدا کنید


تست کانال با دو رابط RJ45
سری MicroScanner دارای تونینگ داخلی و دیجیتال IntelliTone analog برای تعیین دقیق هر جفت سیم یا کابل ، صرف نظر از محیط کار است. از حالت دیجیتال برای قرار دادن کابل کشی داده های درجه یک (Cat 5e / 6 / 6A) در بسته یا در کلیدها ، پچ پنل ها یا پریزهای دیواری استفاده کنید. یا از حالت آنالوگ در کابل کشی صدا (Cat 3 به پایین) و همچنین کواکس (فقط MicroScanner2) ، امنیت / زنگ هشدار و سیم کشی بلندگو استفاده کنید.

کمتر ابزار را تعمیر یا تعویض کنید
با تمام سو the استفاده هایی که از ابزار خود استفاده می کنید ، ظرافت آنها را ندارید. سری MicroScanner دارای یک روکش پلاستیکی است که آن را به ابزاری مناسب برای حتی سخت ترین مشاغل تبدیل می کند. آن را به جعبه ابزار خود بریزید. آن را از نردبان رها کنید. از پس آن برمی آید. برای محافظت و راحتی بیشتر حتی به صورت استاندارد همراه با کیف حمل وینیل است. MAG-KIT اختیاری (همراه با مدل های انتخاب شده که در زیر ذکر شده است) یک نوار مغناطیسی قدرتمند را فراهم می کند که به شما امکان می دهد MicroScanner خود را از قفسه ها ، سینی های کابل یا سازمان دهنده ها آویزان کنید.

قابلیت های MicroScanner PoE
MicroScanner PoE دارای ویژگی های زیر است:
1. به سرعت مشخص کنید که آیا یک مشکل از طریق کابل خراب یا بی اتصال ، برق ناکافی یا دستگاه تغذیه شده (PD) ایجاد شده است.
2. اترنت اتحاد دارای گواهینامه استاندارد IEEE-802.3 inter برای قابلیت همکاری چند منظوره قابل اعتماد
3. اطلاعات مهندس شبکه برای بررسی پیکربندی یا سو mal عملکرد بالقوه سوئیچ.
4- تأیید اعتبار سوئیچ PoE - تعیین کنید که آیا یک پورت سوئیچ با گزارش کلاس PoE (0-8) می تواند انرژی کافی را تأمین کند.
5. جفت های Powered - جفت های طراحی شده را به صورت گرافیکی مشخص می کند. از جمله Dual Signature که درگاه سوئیچ برق را در 2 یا 4 جفت (802.3bt یا PoE ++) تأمین می کند.
6. شناسایی فعال سوئیچ - تعیین کنید کابل به پورت سوئیچ وصل شده و سرعت پورت تا حداکثر باشد

10G
7. تست کابل - سیم های کوتاه ، باز یا متقاطع را در هر دو انتها ، طول هر جفت مشخص کنید و برای یافتن کابل ها زنگ ارسال کنید.
8. کابل کشی مس اترنت صنعتی خود را تأیید و عیب یابی کنید
9. تأیید صحت انژکتور PoE - نمایش سطح ولتاژ انژکتور.

ویژگی های اصلی
آ. با تعیین عیب در 2 یا 4 جفت کابل که در حال اجرا هستند EtherNet / IP ، PROFINET ، MODBUS و سایر پروتکل های اترنت در 4 ثانیه باعث صرفه جویی در وقت می شود.
ب تشخیص رایج ترین خطاهای نمایش داده شده در صفحه بزرگ با نور پس زمینه
ج مشخص کنید که عیب دقیقاً در متر یا پا کجاست و
د کابلهای بدون علامت را با ژنراتور داخلی (پروب همراه با مدل MS-POE-KIT) پیدا کنید.

برچسب ها سرووموتور دلتا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 1,036
  • بازدید کلی : 2,499